Ferdaoguzgalip Cidden cok pahali bizde istiyiruz yaotirmak ama yaptiramiyoruz malesef esim calismiyor verilen issizlik maasi 1400 tl o da bu ay yatisi yatacak ve bitiyor ev kiramiz 1300 tl allahtan esimin ailesi ellerinden geldikce destek oluyor yoksa yiyecek ekmek bile yok esim desen basvurmadigi yer yok is yok devlet issizlik maasi veriyir diye yardim da yapmıyor