aybukemom Bizimde 1.dozda ateşi 38 çıkmıştı sonra düştü.
Salı günü 2 dozu olduk gitmeden 1,5 çay kaşığı calpol vermiştim hafif çıktı çok şükür hatta bugün gündüz iyi diye vermedim, öğlen 16.30 gibi baktım 37 oldu 1 çay kaşığı calpol verdim yine 37.6 oldu ama şimdi çok şükür düştü.
2 gün banyo yasak. Allah korusun evlatlarımızı inşallah. Allahın izniyle düşer merak etmeyin