RuzgarMommys Geçmiş olsun :( Bizde bugün ilk dozu olduk Feci ağlama krizi geçirdi Calpol ve fitil verdimm ateşi cok yoktu Kaç güne düzelir ya napcas :/
aybukemom RuzgarMommys ya büz ilk dozu anlamadık bile çok rahat atlattık .biraz burnu akıyordu doktor muayene etti aşı olabliri sıkıntı yok dedi acaba tetikledi mi diyorum bucut zaten savunmasızdı. Kaç aylık bebeğin?
Suprizyumurta aybukemom bexero ağır bir aşı bizde de birinci ve üçüncü dozunda inatçı ateş yapmıştı. Şurup asla içmeyen bebeğim var. Calpolü direkt kusuyor. Dolven verdik zar zor. Onu kusmadı çok şükür. Kaşıkla da içmez. Biz de enjektörle yanağına doğru damla damla sıkarak içirdik. Fitil kullanmak zorunda da kaldık. Üstü ince olsun. Ilık kompres kontrol altında tutmanızı sağlar yükselmesini engeller bizde öyleydi en azından. İlk üç gün kontrol edin. Sabır biraz da zor ama geçiyor. Çok geçmiş olsun.
Suprizyumurta aybukemom ama o kadar zor bi aşıydı ki bizim için neden bir yaş sonrası iki doz ve ya iki yaş sonrası tek doz yaptırmadık diye sorguladım ☺️ Ama sağlıkları içim gerekli aşılar ve geçiyo bi şekilde. Neredeyse bütün aşılarda ateşi yükseldi bebeğimizin. O nedenle aşı zamanları çok geriliyorum. Hele inatçı ateş 😩
RuzgarMommys aybukemom Yaa 8 aylik bizim de diş çıkıyordu acaba dediğin gibi onunla mi tetikledi daha kötü oldu :( Ates yok ama cok kötü ağladı 8 aydir hic böyle görmedim durmadan ağladı
Suprizyumurta aybukemom yanağının iç kısmına doğru verin o şekilde yutuyo. Her yolu denedik en etkilisi bu şekilde oldu bizde.
HazelSeren aybukemom bızde bugun ıkıncı dozumuzu olduk canım 6 saatte bır carpol vermeye devam et ılık banyo ıyı gelır doktorumuz yaptırabılırsınız demıstı bıze suanlık bızde bısey yok bakalım gece ne olacak
aybukemom Suprizyumurta bizim bitek 2 ay aşısı ateş yapmıştı bide bu . Diğerlerinde de çıktı ama hafif ti
Minikburun aybukemom bizde hiç ateş olmamıştı çok şükür doktorum aşı sonrası eve gidince calpol ver ateşin çıkmasını bekleme dedi 6 saat sonra tekrar ver daha sonra vermene gerek yok ateş yükselmedikce dedi.biraz huysuzlandı ama ateşi çıkmadı. Aşı sonrası annelerde uyku yok maalesef çok zor ya ateş olmasa da uyuyamıyorum korkudan
TalentedMom aybukemom geçmiş olsun şırıngayla falan verin mutlaka şurubu benimki de hiç sevmez zorla içiririm eklem yerlerini pamukla ıslatın ılık duş aldırın calpol ve peşinden verebilirsiniz dönüşümlü
aybukemom TalentedMom teşekkür ederim evet şırıngayla verşyorum ama oda zorla oluyor yarısını içipmyarısını tükğrüyor
RuzgarMommys aybukemom bende emzirerek uyuttum cok şükür tekrar lar mi acaba bakalm :/ hic bi aşı da kötü olmamıştı
TalentedMom aybukemom kafasını biraz geriye yatır dikkat et boğazına kaçmasın ben öyle yapıyorum yutmak zorunda kalıyor