karalim Expresso benim oğlum da kakasını haftasa bir yapanlardan... kayınvalidem sabun koyalım dedi o gün kadından soğudum ve özellikle ilgilensin istemiyorum çocuğumla yani gerçekten düşündüğüm zaman bile içim kötü oluyo ne demel sabun atmak ya 😓
Ecemsaran Expresso 2,5 -3 aylıktı 12 gün yapmadığını biliyorum sadece sıvı aldıkları için normalmiş yapmaması müdahale etmemek gerekiyormuş nitekim yaklaşık 4 defa aynı sıkıntıyı yaşadık şimdi düzene girdi çok şükür
cicer0 Expresso bol bol masaj yapın ben elimle sürüyorum zeytinyağ birde poposunun yanaklarını baş parmağım ve işaret parmağım ile hafifçe sıkıştırıyorum, sankı ıkınıyormuş gibi oluyor o hareketin de fayfasi oluyor.
deletedmom913 Expresso kabızlığı barsak sorunu olarak değilde anüs sıkıntısı gören insanlar neden böyle bir manyaklık yapıyor anlamış değilim sabun nedir ya iğrençlik ben olsam şakası yok davalık ederdim
Rabiays Expresso hiç bişey olmaz canıö annem bana hep yapmış ben kalıtsal kabızım birde sürekli oluyorum erir çoğu zaman sıvı şekilde çıkar anlamazsın ama zeytinyağı sürmeniz yada sıkmanız daha iyi olur
AselAda Bebeğe doktor kontrolünde yarım lavman yaptır canım 5 dk da yapar sabunda çıkar.ama çok ıkınıp ağlarsa zorda kalırsan bunu yap. Kendisinin yapmasını bekle biraz
maysa-19 Expresso ya ne salaklar var n olur bana kizmayin benim kide kabizdi sabunu biraz içine ittik çektik evet kaka yaptırdı ama içine atmak nedir sonra öğrendim ki sabundan mikrop kapabolirmia bidaha yapmadım 11 gün yapmadı kaka gittim tekrar doktora fitil verdi
hanbeyinannesi Expresso bende gecen zeytinyagli sabunla ovdum orayi ama icine sokmadım. nekadar buyuklukte koymuski acaba
maysa-19 Expresso bişey olmaz ona yapar kakayi çıkar si takipte olun eğer uzun süre yapmadiysa dolu bez sizi bekliyor demektir doktora danışın fitil alın sabun yapmayin
Fsule Expresso lutfen poposunu kulak çöpü sabun vs bişeyle uyarmayın uyarmak isteyenlerde izin vermeyin sabun asidik bir madde olduğundan ötürü bebegin bağırsak florasina zarar verir 10 güne kadar kaka yapmamasi normal bebeğinize dus ve mesaj yaparsanız hem bağırsakları çalışır hemde rahat uyur buna rağmen hala yapmıyorsa ozaman bir hekimden destek alin kayinvalideniz bir daha böyle bisey yaparsa sabunu onda deneyin
Expresso Fsule bidahakine onda denicem zaten bir kalıp sabunu atalım bakalım nolcak merak ediyorum dicem 😂
Serap5252 Expresso tövbe tövbe daha neler duyacağız o zaman doktorlar hiç kafası çalışmıyor bu yöntemi kullanmıyorlr