rukiyyee Epifenomen-gkc ben en baştan eski türk isimlerinden koymayı düşündüm hep kız da olsa erkekte olsa evet gökçe güzel isim anlamıda güzel bende beğeniyorum ama beğendiğim farklı isimlerde var ama eşim çok beğendi onuda kırmak istemiyorum sanırım gökçe olacak ☺️
snyck rukiyyee öz-türkçe olmasindan dolayı düşünüyorduk ama arkadaşım benden 3 ay once doğurdu o koydu bizde başka koyduk bence güzel bi isim gökçelerde akıllı yaramazlardan oluyor galiba
rukiyyee snyck aynen bende eski türk isimlerinden koymak istedim hep kız da olsa erkek te olsa o isimlerin arasından eşim gökçe de ısrarcı ☺️
YeldaKuzey nursocum bir tane jel verdi canım günde 3 kere mercimek büyüklüğünde gözüne sür dedi. Ama uyumuyor agrısından sanırım yalnız başıma sürmekte inanılmaz zor
nursocum YeldaKuzey Ayyy bebekler hasta olmasın ya. Cidden ikiniz içinde zor ağrısı varsa biraz calpol versen belki uyur doktorun önerdi mi?
YeldaKuzey nursocum göz doktoru sadece jeli sür dedi açıkcası bende o telaşla sormayı unuttum. Haklısın versem gece daha rahat uyur. Hafifte ateşi var gibi yanakları felan kırmızı. Allah bütün yavrularımızı korusun hasta olmasınlar😔 inşallah en kısa sürede iyileşir. Yüzüne baktıkça içim parçalanıyor sanki . Eşime bırakıp mutfaga gidiyorum dayanamıyorum bazen
Hifaninannesi_58 rukiyyee ablamin adi gokce asi hircin ama her isi kendi hallecek gucte basina gelenlere kimseye boyun egmeden atlatir ayrica asiri merhametlidir cook cabuk sinirlenir ama pisman olur karman corman biri ama bunun isimle bi alakasi varmidir bilmem ama isim olarak guzel bi isim bence 😄
nursocum YeldaKuzey Seni çok iyi anlıyorum ama geçicek hemen hemen tüm çocukların başına bu gibi durumlar geliyor. Sen bi kaçık calpol ver bari rahat rahat uysun yavrum. Çok çok geçmiş olsun dualarım onunla 💜
turunculuanne rukiyyee çok çokk güzel bir isim. Tanıdığım gökçeler hep iyi huylu güzel insanlardı. Bu arada benim kızımın adı da gökçen :) Gökçe’den geliyor o yüzden bahsedeyim, kızım tatlı bir şebektir fakat biraz yaramaz. Bir de herkes cin gibi bu kız diyor :’)