Tosbikanne rukiyyee onu hatırlayınca yüzüm güler çok şen şakrak çocukluk arkadaşım olur kendisi ha aylar geçti en son gördüğüm ama hi. Bi kötü yanı yok benim tanıdığım Gökçe’nin 💚
rukiyyee Tosbikanne Cheddar Ndrg-12 bende beğeniyorum ama benim beğendiğim farkli isimlerde var eşim gökçe olmasını çok istiyo kırmakta istemiyorum ama kararsızım ☺️
Epifenomen-gkc Cokomelli hahaha teyzoş ♥️ rukiyyee kızımın adı da Gökçe, öyle aman aman zor bir bebek değil şükür Güleryüzlü hareketli mutlu bir bebek :) koyar mısınız bilmem ama biz çok severek koyduk ismini isim enerjisine çok inanırız ♥️
dios_gokta rukiyyee benım kızımın Adı Gökçe akıllı ve uslu bır çocuk çevremde gökçe adlı cocuklarda hep uslu ❣🧿
Ahmetaysima rukiyyee bende 31 haftalik hamileyim kizim olacak bizde gokce ismini bulduk eşimle postunuzu gorunce mutlu oldum😊😍
Zalimsin Benim lisede en yakın arkadaşımın adı gökçe idi çok uçarı Bi kızdı çok babacan ama farklıydı 😁
rukiyyee Epifenomen-gkc ben en baştan eski türk isimlerinden koymayı düşündüm hep kız da olsa erkekte olsa evet gökçe güzel isim anlamıda güzel bende beğeniyorum ama beğendiğim farklı isimlerde var ama eşim çok beğendi onuda kırmak istemiyorum sanırım gökçe olacak ☺️