Dadasefe Ben uzun süredir kullanıyorum çok memnunum çünkü oğlum çok hareketli ve bezlerken hiç durmaz külot bezi hemen geçiriyorum. Sızdırma sorununu yaşamadık tabi markası da önemli su an sleepy kullanıyorum.
Fiyat olarak da tanesi 1 tl ye geliyor, uygun bir bez.
Tek eksi yönü bezlerken komple altını çıkarıp tekrar giydirmek . Yazın için daha uygun bence