Dadasefe Kullanan varsa bi yorum yaparmısınız almayı düşünüyorum sızdırma falan yaparmı acaba oğlum 4aylık
Betullnaz Dadasefe benim bebeğim 3 aylık 2 haftadır kilot bez kullanıyoruz çok memnunum çok rahat oluyor 😊 taşırma da yapmadı
Annesininprensesi Dadasefe ben kullandım hiç memnun kalmadım bez yoktu mecburen aldım ama hem iz yaptı hemde sızıntı birkaç tanesini kullanmadım hem diğer bezler daha pratik bence
dlekturann Benim bebeğimde 5 buçuk aylık prima premium kullandım ona rağmen hiç memnun kalmadım çok iz yapıyo
HungryWolf Aslinda suanda heryerde indirimi var primanin kulot bezi yuruyunce kolay olur diye dusunuyorum 5 numaradan alip koysakmi acaba kenara..
babyboyege Benim bebeğim 5 Ay 5 günlük kullanmadım henüz 3 numaradayız 4 numaraya geçince kullanmayı düşünüyorum şuan prima kullanıyoruz ama külot bez de sleppy naturel denemeyi düşünüyorum
ecekotann Dadasefe oglum 10 aylık 7 aydan beri Külot bez kullanıyorım primanın cok memnunum yanlız 1 beden buyuk aldınmı daha rahat oluyor cok hareketlendigi için külot beze gectim bu arada☺️ cunku bez baglamak eziyetti resmen 😐