mina00 hiç sorun değil sorabilirsiniz elbette, insan benzer süreci yaşayanları merak ediyor haliyle😊
Bebeğim zaten meme düşkünü değildi, açıkçası ben de emzirmeyi hiç sevememiştim. Amacım bir yıl emzirmekti. Sonra sanırım 7.aylarda, ek gıdaya da iyice geçtiğimizde, yemek yemeyi çok seven bebeğim, memeden iyice uzaklaşmaya başladı. 8. Ay civarında tamamen bıraktı. Ben de en azından en kritik ilk 6 ay sadece anne sütü aldı neyse ki diye düşündüm.
Çok sarkık kalmadı ama deformasyon elbette ki var. Eskiden 75-80b beden iken ilk zamanlar 90b’ye çıkmış sonra yavaş yavaş küçülmeye başlamıştı. Haliyle kalıcı bir etki de bıraktı.
Bu arada spor geçmişi çok sağlam ve hep fiilen spor yapan biriyim. Memede ki bu deformasyonlar sporla da hallolmuyor malesef. Cerrahi operasyon yaptıracağım ben yaz sonu gibi. Çok memnun olduğum söylenemez bu yeni durumdan ve iyi ki tıpta çaresi var😊