Burcc Ayda 10 cm uzuyorsa, 12 aya gelince ortalama 130 cm olur bebeğiniz. Buda çok anormal. Ya ölçümde bir problem var, yada kan değerlerine baktırın. Gelişimi iyi diyince hoşumuza gidiyor ama bu ölçümler normal değil.
DoganurcaN Burcc evet bende seviniyodum ama sağlıklı olduğu sürece, sizinkilerde kaç oluyo ayda kaç cm oluyo yani nette yazan doğrumu ondan soruyorum
DoganurcaN Burcc peki kiloyla paralel olabilirmi bu artış çünkü yanlış değil bende ölçtüm hormonal bi sorun olsa belli olurdu heralde
AntiFilozof DoganurcaN canım kilosu böyle olan bebeğin 48 cm doğması imkansız ilk boyunu yanlış ölçmüşler bence
gglcnbb DoganurcaN bizimde boy uzun diyo dr hep ama sizinki bayağı uzunmuş kızım 7 aylık 50 cm’di doğduğunda 75cm boyu şimdi ama 2 ayda 20 cm çok ailede uzun boylu varsa genetik de olabilir
gglcnbb Kanama 2,5 ay sürmüştü benim de ama sonlara doğru hep lekelenme şeklindeydi sezeryan olduğum için galiba diye düşünüyorum
DoganurcaN gglcnbb ya bittiğini anlayamıyorum böylede bi gün boyunca yoktu bişey ertesi gün yine leke
DoganurcaN AntiFilozof aa olabilirmi dicem ama şimdi notlarıma baktım doğumdan 4 gün sonra ölçtürmüşüz yine 52 çıkmış yani olsa olsa 50 falandı doğumda yine çok artış oluyo bidahakine bi sorcam kesinlikle
sedanurhs Bizimkide 51 cm doğdu 3 aylıkken 68 di. Birden bire uzadı sonra yavaşladı uzaması 4 aylıkkende 68 di mesela birden bire atabiliyo endişelenmeyin aynısı bizede dedi doktor kilosuda önde ama sadece anne sütü aldığı için sıkıntı olmaz dedi sonra çok hareketleniyolar kilo dengeleniyo.
DAK DoganurcaN Doğum boyunun 48 olduğuna emin misin hastanede benim bebeğimi de 48 ölçtüler 3 gün sonra 52 cm çıktı doktorum ölçünce 🤷🏻♀️
DAK DoganurcaN Benim bebeğimde 3. Ayında 6cm birden uzadı hatta doktorumuz şaşırmıştı ama 20 cm duymadım hiç. 69cm 2. Aya göre uzun bir boy. Ama bir sorun olsa doktorunuz bilgi verirdi diye düşünüyorum. Danışın isterseniz.
DAK DoganurcaN O zaman sizin bebeğiniz 52cm doğmuş 😊 Birden uzayabiliyorlar 4-5 aydan sonra ayda 2cm civarı uzuyorlar zaten. Bebeğim 8 aylık 75cm. Herkes uzun diye şaşırıyor 🤭 ben ölçümlerimi kendimde yapıyorum mezureyle ölçmenizi tavsiye ederim.