Kızlar yine ben iki konu hakkında yazıyorum bugün kontrolümüz vardı bebeğim 2 aylık gelişimi persentil tablosunda çok üstlerde iyi güzel ama iki ayda 20 cm uzaması normalmi ya ebe nasıl olur diyip tekrar tekrar ölçtü, kilosu da çok fazla, anne sütü aldığından obezite riski olmuyomuş ama boy nette ilk 3 ayda en fazla 10 yazıyo? Doğum 48 cm şuan 68 cm
ikinci sorum ise benim kanamam hala bitmedi leke şeklinde hala devam ediyo 2 ay oldu ya😑