Aymiri YABANGULUM merhaba. Ben de calpol verseymisim fitil yerine iyi olurmus aslinda. 3 kez kullandim fitili
Neslialp Aymiri ben 20 günlükken yaptırdım . İlk gün biraz ağladı calpol verdim sonra 1 haftaya toparladı çok şükür . Sizede geçmiş olsun
Mariiiin1 Aymiri ben 2 aylıktı yaptırdıgımda. ilk cişinde cok agladı oyaladık ettik sonra gecti her 3 4 saatte bir calpol dolven ayrı ayrı verdik canım. keske erken yaptıraaydık pipisi kireclenmişti zor aglıyordu çişini yaparken bebegim