Aymiri Oglum iki buçuk aylik. Dun sunnet yaptirdik. Cok agladi ilk 2 saat. Acaba erken mi oldu bilemedim. Bi de doktor fitil verdi 4 saate bir ver diye bu aylarda kullanmak uygun mu ki ? uyku yapti bebegimde ve hala uyku sersemligi devam ediyor.
irva Aymiri 3.5 aylıkken yaptırdım keşke daha erken yaptırsaydım dedim.Uyku yapar normaldir.Calpol da verebilirsin fitil yerine.
Annis-ogul Aymiri bizde kırkı çıkar çıkmaz yaptırdık cok rahat ettik qma 4 saatte bir çok fazla fitil .biz 12 saatte bir verdik günde iki kere oda sadece iki gun yarim kullandım .Ve hergun ilik şu ile banyo yaptırdık oda çok rahatlattı çok çabuk geçti hemen
Neslyhn Aymiri biz de iki aylıkken yaptırdık ama calpol verdik 4-6 saatte bir. Pansuman olarak da kantoron yapı kullandık. Benim de oğlum 3 gün çok ağladı. 2 haftaya toparladı. Fitil kullanımından emin olamadım ama
Aymiri irva ben de biraktim fitil vermeyi dusunuyordum calpol versem mi diye cevabiniz icin tesekkur ederim :)
Bayansoylu Aymiri ben 35 günlükken yaptırdım iyikide yaptırmışim diyorum. Yarasına anestol merhem surebilirsin canım.emziriyorsan sen de sabah akşam ağrı kesici yutabilirsin sütten bebeğe geçer.bizim doktor öyle demişti
Bnur Aymiri Doğduktan iki gün sonra yaptırdık ilk idrarını yaparken çok ağladı yaktığı için sonra alıştı. Karton bardak kesmiştik pipisini içine koymuştum beze filan değmesin diye. Fitili de kullandık. Küçükken sünnet ettirmek daha iyi çabuk iyileşiyorlar
dikenlerinleydisi Fitil son çaren olsun canim ağrı kesici ver ve erken de deil benim elimde olsaydi ilk hafta yaptırırdim ne kadar erken olsa o kadar iyi
3MelekAnnesi3 Aymiri oğlumu 9 aylıkken yaptırdık keske ilk 3 ay içinde yaptırsaydım dedim smdi yine erkek bebege hamileyim yeni dogan sünneti düşünüyorum
YABANGULUM Aymiri merhaba, biz de oğlum 50 günlükken yaptırdık sünneti. Doktor 4 saatte bir calpol ver dedi 2 gün ama ben o kadar sık vermedim huysuzluk yapınca verdim.
Aymiri YABANGULUM merhaba. Ben de calpol verseymisim fitil yerine iyi olurmus aslinda. 3 kez kullandim fitili