Yorgun-ana bende bugün aldım ferrum surubunu. Doktorla görüştüm oda anca ferrum senin çocuğunun demirini yukseltebilir dedi. Diğerleri sadece takviye edici gıda gibi düşünün dedi. Zaten ocean kullanmışsınız bi faydası olmamış dedi. Bende doktorumu dinledim. Aldım bugün ama dediğin gibi icirene kadar heryeri mahvoluyor. Zaten böyle şurup icemesini de sevmiyor. Icirene kadar neler çekiyorum. Şırıngayla vermeyi denedim ama onu bile istemedi. Napicam bilmiyorum:((((