Mavilii anestod en korktuğum şeylerden biriside bu😞 ocean hiç kabız yapmamıştı. Diğerleri nasıl bilmiyorum
anestod Mavilii Yaaa bizede ocean çok yaptı ya. Ferrum bukadar yapmıyordu. Diğer kullandığım tüm demir ilaçları yaptı. Çocuğum sürekli elinde kayısı kurusuyla geziyor.
Mavilii 3children1mom nurse harveysindemi kan damlası var bunu hiç duymamıştım. Denemedim ilk defa duyuyorum
Mavilii Bualemdeyeniyim ay benimki de öyle inanirmisiniz meme ağzından hiç çıkmasın istiyor. Bisey yediği de yok. Akşama kadar biseyler yedirmek için kendimi paraliyorum ama yok yemiyor
Mavilii F-Betul sideefer de kabızlık sorunu yok sanırım cunki kullanan herkes öyle yazmış. Degerleriniz nasıl geliyor peki🌸🙂
Mavilii Nurhan88 ya vegaferonun içeriği temiz değil die kullanmak istemedim. Saglikocagindan verdiler ama kullanmadan çöpe attım. Ocean iyi die onu kullandım oda bi işe yaramamış ne yazikkii
balkanlardangelensogukhava Asyavera sabah kahvaltısından bir saat sonra veriyorum. Kilosu kadar veriyorum 11 kilo bebeğim 11 damla veriyorum
Mavilii Furug insAllah açılır bi an evvel de yemesi içmesi yoluna girer yoksaki bu ilaçlardan kurtuluşumuz yok gibi 😞🙏
Sumeyra87 Bi soruda ben sorayim.demir ilaci bebegimin kakasinda damar seklinde kan yapti.bu bu ilaci birakmamiz gereklimi demek.yani zararmi veriyor.
Mavilii Sumeyra87 ben bi zararı olmaz die biliyorum. Eğer fazla kan yoksa ama yinede yanlış bilgilendirmek istemem. Isterseniz bi eczaneye danışın
Sumeyra87 Bi soruda ben sorayim.demir ilaci bebegimin kakasinda damar seklinde kan yapti.bu bu ilaci birakmamiz gereklimi demek.yani zararmi veriyor.
Yorgun-ana Mavilii aaa aynı biz oceans kullandık toz ve damla ikisinde çocuğun Demir depoları boş çıktı şimdi kırmızı renkte almış eşim içi kan gibi ben küçükken bile o renkte kullanırdım hatırlıyorum adını unuttum yani ne saçmaymış doğal diye almıştım bende 😔
Mavilii Yorgun-ana aynen bizde doğal die aldık kullandık ama malesef hiç bir işe yaramamış. Siz şuan ne kullaniyorsunuz ferrum falanmi 😔
3children1mom Mavilii Bem kullanmadım olk 4 aylıktı bebeğim ocean icin girmiştim eczaneye sonra eczacı demişti
F-Betul Mavilii Değerlerimiz çok yüksek değildi ama iyi sayılırdı ben uzun süre kullanmadım poposunda yara vardı korktum kabız olur diye geç başladık.
Nurhan88 Mavilii evet sağlık ocağından verdiler doktorumuz da kullanmamı önerdi kan değerlerimiz gayet güzel kabızlık yapmadı ama içeriği hakkında bir bilgim yok doktorda birşey demedi sizin bilgi kesin mi ona göre devam edeyim