SeverusSnape Miniko42 21 aylık ama doğduğunda da hiç kat kat giydirmedim. Temmuz doğumluydu zaten, üstüne bir kat fazla giydirsem hemen isilik oluyordu. Çok gezdirdim ufakkende çıtçıtlı bodylerle :)
Burcinisp Miniko42 ben doğduğundan beri tek alt giydiriyorum. Dışarı çıkardığımda da tek alt oluyor. Sadece normal kıyafetinin üstüne mont giyiyor. Havanın soğukluğuna göre de battaniye örtüyorum. Çok giydirmeye çalışınca dışarıda hasta olmaları kolaylaşıyor. Bebeğim 1.5 aydan biraZ büyük. Suan uyuyor sadece üatğnde müslin örtü var. Eller ayaklar dışarıda. Çünkü kalın örtünce uyanıyor hemen
SeverusSnape Miniko42 kaç derece eviniz? Aslında üşütmekten değil, terlemesinden korkmak daha doğru olur eviniz sıcaksa☺️
Ssssraa Miniko42 bence alt kısmı tek kat yapın, üst katı da aynı şekilde. Üşünülecek hava yok, hastalık yelden ve terden gelir. Terlemesin, rüzgara çıkmasın yeter
Kalbim11 Miniko42 4 ay 18 günlük canım siben kendimin bi tık üstünü giydiriyorum mesala evde sort kısakollu giyiniyprum eger üsümezseö iceri iyi diyorum en yfak bi üsüme olursa ya kombiyi yükseltiyorum yada üstğne hırka giydiriyprum
Alayay Miniko42 ankaradayım kombi yanmıyor ev 25 derece 3 aylığız. Atlet üstüne uzun kol badi alta tek eşofman . Uykudan uyanınca Müslin bezle alıyorum yataktan 5 dk sonra açıyoruz. Yelek yok terliyor zaten . Evin derecesi iyiyse çok Yakıpta bunaltmaya gerek yok
dygcm Miniko42 ben bugun sabah kapattım kombiyi artık cunku kısa kol duruyoruz terlıyoruz 25 derece yatak odam salon daha cok gunes aldıgı ıcın 27 derece o yuzden kombı kapandı bu senede hayırlısıyla ☺️
Zelisblt Miniko42 geceleri sadece kızımın odasını açıyorum diğer odlar kapalı, gündüzde hiç açmıyorum. Evin içinde de kolsuzla geziniyoruz