Miniko42 Bende Ankaradayım bu sabah kombinin suyu bitmiş kapandı Bi telaş yaptım ama sonra baktım ki ev çook sıcak zaten ben çok terliyodum ama kilo aldığım için zannediyordum gündüzleri boşa yakıyormuşum dedim yani hava çok güzel oğlumun üzerinde de çıtçıtlı badi ince bir de sweet altında da Bi eşofman eviniz güneş görüyorsa yada orta katsa sıcak olur🌸