Guligul bence bırakın sebzelikle oynasın tabi zarar verecek türden bişey değilse keşfetsin onlarda merak ediyor tanımak bilmek istiyor herşeyi zaten bir süre sonra hevesini almış olacaktır çöp kutusunu mecburen ya tezgaha koyacaksın yada eğer apartmandakiler sorun yapmayacaksa dış kapıya bırakabilirsin günde 2-3 defa çıkıp atarsın kovaya biraz büyüyünce tekrar balkona alırsın elimizden geldiğince bazı şeylere müsaade etmeliyiz bence onlarda sıkılıyorlar