Hanimlar benim sebzelik ve cop kutusu balkonda duruyor. Oglum bu hafta balkona cikmaya basladi. Oglumun ne kdr hareketli oldugundan bahsetmisimdir 🤦♀️ Gidip gelip bunlari deviriyor ve icini bosaltmaya calisiyor. Resmen basima bela olmaya basladilar. Copu iceri alip tezgaha koysam kocaman kutu bir yere sigmaz… Sebzeligi iceri alsam yine yerde duracak yine devirecek.. siz nasil bir cozum buldunuz? Ben ne yapmaliyim? Deneyimliler lutfen acil fikir verebilir misiniz? Tesekkur ederim 🙋♀️