Başın sagolsun canım..çok çok üzüldüm..
Ibret olsun diyoruz ama eminim anlamazlar biz duyar kasıyor oluruz, size ne olur, sanki kendileri hic çıkmıyorlar olur, kendileri daha beter derler..
hala devam edin iftarlara gezmelere dolaşmalara insanlar canlarını kaybetsin siz kendinizden zerre ödün vermeyin olur mu..