enh-enh on gün sonra tam anlamıyla dik bir şekilde ayakta durup rahat oturup kalkabiliyordum. Yine de 40’ım çıkana kadar çok yormadım kendimi, kısa kısa yürüyüşlere başladım yavaş yavaş uzattım. Bebeğimle hep kendim ilgilendim. Bugün tam 100 gün olmuş ve çok şükür ne ağrı sızı ne de bir şikayetim yok 🙏🏻