enh-enh men doğurduğum gün yürümeye başladım 7-8 saat sonta yani.İlk çok zordu ama aürıkesiciler falan çok iyi geliyor bebeğime hastanede bile kendim baktım..O kadar da zor değildi benim için.Sadece şunu anlamalısın kendini herşeyin iyi olacağına inandır,herşey piskolojide başlıyor...Herkes aynı acıyı hiss eder biri yatakda kıvranırken diğeri bebeğiyle oynar😉