Ben doğduğu ilk günden beri hep klasik müzik yada normal rahatlatıcı müZikler açtım kısık bi sesle , ses ve müzik neredeyse hayatımızın tamamı 🤓müzik öğretmeniyim . Müzik + kitap okuyarak uyuttum .Misafir varsa onların yanında uyuttum yoksa da uydururken dediğim gibi hep müzik açtım . Şuan 6 buçuk aylık. Size önerim sesle uyutmaya çalışın.