Wanderlust MevaninMelegi seslere bagimlilik yapmiyor ilerleyen aylarda dunyaya daha iyi adapte olduklari icin o sesleri aramiyorlar. Siz simdi deneyin umarim sizde de ise yarar. Yaramazsa da mutlaka sesli ortamda dursun hep gunduz yaninizda uyusun sesi kismayin - kapatmayin uyusu diye oyle oyle alisir.
mutlukalp21 MevaninMelegi ilahi süre dua beyaz gürültü açınca duymuyor ben iş yapacağım zaman öyle uyutuyorum
Wanderlust Zelihalp gunduz aydinlikta uyumasi daha iyi ilerde uyku duzeninde daha kolaylik saglar size. Anne karninda gunduz uyku gece uyanik kaldiklari icin simdi tam tersine dondurmemiz acisindan gunduzu aydinlik ortam geceyi karanlik ortam yaptiginizda kolay olur 6.aydan sonrasi icin. Tabi her bebek de mizac olarak ayni degil ama genel olarak bu sekilde daha uygun oluyormus.
Zelihalp Wanderlust evet benim bebeğim de doğduğundan beri gece gündüzü ayırt ediyor aslında hatta o güzel Di ki düzenimiz ama büyüdükçe bozuldu. Normalde milletin ki büyüdükçe düzene girer
Zelihalp MevaninMelegi çocuğum büyüklüğüne göre değişir ama o yeni doğduğunda bende korkardım ama kızım 5 ay 1 haftalık tam çingene basar çığlığı 😂
Emirin_Annesi10 Zelihalp yeni doğan kende yatırıyordum ama ozaman kolumda değildi tabi yastığına yatırıp arama biraz mesafe koyuyodum uyandıkça pışpış die karnını tıpışlıodum🤣
MevaninMelegi Zelihalp bende sleepy kullanıyorum memnunum aslında ama kakası çok sıvı olduğu için sanırım taşırıyo
Zahidmom MevaninMelegi bizde evde genelde yalnızız bebeğimle ama benim ki seste uyanmıyo çünkü doğduğundan beri özellikle sessiz bir ortam kurmadım onun için yanında telefonlada konuşuyorum süpürgede açıyorum uyanmıyo.Galiba en başından beri böyle alıştığı için uyanmıyo
MevaninMelegi Zahidmom bende hep sese alışsın diye yanında açtım ama 2.aydan sonra dikkati çok dağılmaya başladı birde meme reddimiz var o yüzden daha sakin bi odada emzirmeye çalışıyorum haliyle sessizliğe alışıyo 🤦♀️
Zahidmom MevaninMelegi sleppy marka kullanıyosunuz sanırım bende 1 ay kullandım çişi de kakası da taşıyodu hep o markada böyle bi sıkıntı var.Şuan pine diye bi marka kullanıyorum temiz içerikli mühendisinoğlu sayfasında gördüm.Hiç taşırma yapmıyo
MevaninMelegi Zahidmom evet sleepy kullanıyorum diğer markayı nerden marketlerde pek yok sanırım internettenmi alıyosunuz
Yaholaa Uyandığında yanına gidin tekrar uyutmaya çalışın yada beyaz gürültüyü açın evdeki sesi bastırır en azından. Gündüz sese alıştırın bence bir şekilde gece de tamamen sesizliğe böylece daha rahat uyur ve gece gündüz kavramıda daha rahat oturur
MevaninMelegi Yaholaa gece gündüz kavramı oluştu gibi aslında gece tamamen karanlık yapıyorum odayı kolay dalıyo uykuya
Emirin_Annesi10 MevaninMelegi yok canım çıkmıyor bizimki. Benimkide çok kaka yapar günde 5 6mkesin yapar. Çok nadir sırtına çıkıyor oda yatakta süründüyse veya kucağımızda süründüyse sırtına doğru kayıyor
Gocicim MevaninMelegi aksiyon filmi ac ben hep ole yaptim simdi heryerde her seste uyuo basindan beri yaptim
Zelihalp Emirin_Annesi10 ben hiç yastık kullanamadım bir ay babynest kullandım sonra direk beşiğe hala beşikte şimdi de yanımda uyumuyor 😂
Zelihalp MevaninMelegi o algıları büyüdükçe açılıyor biz 5 aylık olduk yeminle sabah ağlayacaktım uyumuyor uyutamıyorum. Yeni öğrendiği şeyleri denemek istiyor. Mesela gözleri kapanıyor beşiğe koyuyorum dönmek istiyor dönüyor sağa sola oynuyor uykusunu açıyor resmen savaş veriyorum ama yok. 5 ay atağı 28 günmüş bugün birinci gün Rabbim sabır versin bana inşallah