Burcubuglem2 ben aynı apartmanda oturmuyorum ama bizde de aynı durum evliliğin ilk yılında tek tartışmamız buydu . Sürekli birliktelik bir akşam bizdeyse diğer akşam onlarda yan blokta oturuyorlar eşim babasıyla çalışıyor her gün görüşüyorlar zaten . Dedim benşm her gün görmeme gerek yok sen yek git annenle ablalarınla görüş gel yok olmaz ayıp .bende bazen kızım sana söylüyorum gelinim sen anla stratejisiyle diyorum bazen de laf arasında hiç sevmem diyorum anlarlar yani onların da kızları var evlensin o zaman anlarlar