Dmt-01 geçmiş olsun. Ben de doktordan randevu almaya karar verdim.
Aybikesuna sizin normal evet, doğumdan sonra 1 seneye kadar düzensizlik olur demişti benim doktorumda. Yalnız benim 21 ay oldu 🤦🏻♀️ Hala regl olamadım bu ay ama olacak gibi gerginim. Çok fena bir şey gerçekten.
Mircet devlet direkt normal doğuma yönlendiriyor. Gebelik takibi sırasında herhangi bir olumsuzluk olmazsa sezaryen için tarih vermiyor doktor. Çok saçmaydı bence de…
Eyluldila teşekkür ederim, maydanoz dediler bi de ikisini deneyeceğim🙏
MinnieMouse bir bakayım çok teşekkür ederim. Size de geçmiş olsun. Cidden insanı çok etkiliyor bu durum. Yani eminim hamile olmadığıma ama kendimi hamile psikolojisine de sokuyorum ister istemez.