Mircet sonra beni gönderdiler eve devlet hastanesinde. “Yarın gel doğumu başlatalım” dediler. Suni sancı falan vereceklerdi sanırım tam emin değilim o konularda.
Benim de iki doktorum vardı. Biri de özeldeydi. Devletten çıkınca ona gittim hemen. Acil sezaryene aldı beni, hastaneye gittikten yarım saat sonra doğuma girdim.