Cemrelif Geçmiş olsun. Benim kızımda da var. Babası ilk gördüğünde normal karşıladı bana tuhaf geldi. Bir sorun var deyip çocuk doktoruna sorduk. Sakral gamzesi var dedi. Eşimde de var. Genetik geçişli anlayacağınız. Ultrason çekildi delik varmı diye bakıldı. Varsa ameliyat edilir mutlaka dendi. Onu duyunca başta baya bir üzülmüştüm şükür Allah’a ultrasonda sorun yok dediler. 6 ay olunca yeniden ultrason çektirin denmişti. Kilo aldıkça o çukur yükseliyor sanki doluyor, ilk zamandaki gibi çukur durmuyor. Daha normale döndü. Şu anda 5 aylık 1 ay sonra doktorla tekrar konuşacağız. Emar için bize söylenen. Eğer bir açıklık veya emin olamadıkları bir durum olursa emara yönlendiriyorlarmış. Birde ayak hareketlerine bakın denmişti. Şükür Allah’a benim kızımın ayaklar hiç durmuyor
Aysununannesi Cemrelif MaşaAllah Rabbim sizede şifa versin inşaAllah bizlere de . Rabbim kimseyi evladıyla imtihan etmesin 🙏🏻