Aysununannesi Canım benim kızımdada var hemen fark ettim doktora ilk götürdügümde 1 aylıktı şuan çok küçük biraz büyümesi lazım demişti. 8 aylıkken beyin cerrahına yönlendirdi doktorumuz. Gittik kıyafetlerini soyup bacaklarına baktı yürüttü ve hiçbir sorun olmadıgını mr bile gerek olmadıgını söyledi. Sadece temiz tutmamı söyledi oda mikrop falan kapmaması için bizimki kapalıymış çok şükür. Doktor sorun olan bebeklerde bacaklarda hareketsizlik yürüyememe bozukluk çaprazlık falan oldugunu söyledi. Kızım şuan emekliyor yürüyor. Bildigim kadarıyla o delik hiç kapanmıyor öyle kalıyor bi tanıdıgımzdada var ve hiç kapanmamış bizimkide şuan öylece oldugu gibi duruyor ama bir sorun teşkil etmiyormuş. Gönlünü ferah tut canım sen Allahın izniyle birşey yoktur rabbim evlatlarımızı korusun bize bağışlasın