Prensesimamine hayır çok uyanmıyor hareketlenince meme veriyorum tekrar devam ediyor. Hiç uyanmıyor yani uykumuzu da alıyoruz böylelikle. Daha çok bana rahatlık oluyo 😃😃 bu 3. Bebeğim diğer ikisinide emzirdiğim için hep yanımda yattılar ben de böyle alışmışım 😂 beşik aldım ama boşa duruyor