Prensesimamine yatmamaya çalışıyorum annemlerde kalinca yatiyoruz birde sabah yanıma alıyorum birlikte yatiyoruz 😁 5aylıkken 20 kere kalkardim almazdim yanima birlikte uyumak çok güzel ama zor kimsede uyumuyor bu sefer ikimizde çok alıştik benim kokum olmadan uyumuyor ayakta bile sallasam uyanip sarılıp yatıyor 🥰 6buçuk aylık