Gulsahhhh diyetisyene gidiyorum iki haftadır, emziren anne diyeti yapıyorum 72 kilo ile başladım şimdi 69 olmuşum kendini uzun saatler aç bırakırsan veremezsin ben de öyle yapıyordum sonra hadi bakalım tabak tabak yemek ye çikolata ye yetmezse bisküvi ye🤦🏻♀️ onlar yerine kahvaltıdan iki saat sonra bir avuç kurudut+10 çiğ fındık+bir bardak süt, 2 saat sonra bir bardak ayran iki saat sonra akşam yemeğine denk geliyor zaten hemen hemen, saat 21.00-22.00 civarı da bir kase pul biberli yoğurt günü kapat. 3-3.5 lt de su bak bakalım nasıl zayıflanıyor😍 kahvaltıda yulaf+kuruincir+10adet badem