Gulsahhhh ben doğum yapıp çıtı pıtı olan kişilerdenim sanırım 🤭 ama canım bu birazda bünye ile alakalı. Benim bünyem zaten cok çabuk kilo alır,cok çabuk kilo veririm. 2 tane üst üste normal dogum yaptim. Her iki hamileligimde de 10 kilo aldim. Üstelik herseyi yememe ragmen. Ama ben hamileyken bile cok hareketliydim. Hergun yürüyüş yapardim. Gündüz annemle, akşam eşimle. ☺ dogundan sonra 8 kilo felan gidiyor benim, gerisi de kendiliginden gidiyor. İnan hic diyet felanda yapmiyorum. 56 ile hamile kaldim. 66 ile doguma girdim her iki hamileligimde de. Şuan 55 kiloyum. 24 aylik oglum ve 11 aylik kızım var. Görenler bunlari sen mi dogurdun diyorlar. Ablalari saniyorlar 😂😂 son 2 aydir chloe ting videolarini yapiyordum. Sadece ekmeği azalttim, ve 55 kilo oldum sonunda 😍 hedefimde buydu zaten. Eşim cok zayifladin diyor ama ben kendimi boyle iyi hissediyorum. 😊