pilavustutavuk benim oğlumda da var aynı dediğin gibi canım bnde post açtım bı bak resme bna doktor yağlı egzama dedi ilaç verdi daha kotu oldu ensesi bı de doğduğundan beri kızariklik var ensesinde doğum lekesi gül lekesi sandım ama gittikçe üzeri beyaz beyaz tabaka şeklini aldi