
Bu kızarıklığı geçtiğimiz cuma günü farkettim. Esime haftasonu eger gecmezse pazartesi doktora götürelim dedim. Kizim bu arada 4 aylık. O cuma günü de esim covid testi vermisti. Hafif boğazda gıcıklık ve yine gıcık şeklinde hafif öksürüğü vardi. Üşüttû sandik basta, ama içimde hep bir sıkıntı vardi. Git test ver dedim. Cumartesi sabahi sonucu pozitif olarak aciklandi :( 10 gün karantinaya girdiğimiz için doktora da gidemiyoruz. O yüzden burda bi sormak istedim..
Bu kızarıklık ne kızarıklık bilginiz var mı? Hic bebeğinizde karşılaştınız mi? Bu resmi nemlendirici krem sürdükten sonra cektim. Aslında kızarıklığın üzerinde beyaz pul pul döküntüler var. Bana egzama gibi geldi. Alerjik egzama diye şüpheleniyorum. Ya benim sütümden geçen bir sey dokunuyor yada Aptamil comformil mamada veriyordum akşamları. Oda yapmış olabilir miiii🙄 zaten ek gida olayimiz baslamadi. İkisinden biri ama hangisi sorun. Sorun bendeyse nasil bulacağım ne dokunduğunu. Yada karantina süresi bitince alerji testi yaparlar mi ?