Mom022 baya olmuş 🙂 bizim AXA var şuan da ama üç hakkı kaldı iki senedir yaptırıyorum 1500 e yaptirmistik Kasım da aynı yatış muayene falan ama kendimize de yaptırınca 5000 e dayanıyor gitmiyoruz da hiç 🤷 Kasım da sordum 1600 demişlerdi AXA tek çocuğa yapmıyor ak sigorta da 2300 yüksek geldi 😳😳