turunculuanne Sngl1223 0.3 tog kullanıyorum odamız 22-24 derece arası. Ama tog değeri markadan markaya değişiyormuş sanırım
turunculuanne Sngl1223 canım LCW’nin tog tablosu farklıydı diye hatırlıyorum ama. Tabloya göre aldıysan sorun olmaz
Sngl1223 Eminos bingöldeyim canım 1.5 çok demi yorumlara baktım ince deniliyordu o yüzden de aldım aslında
Sngl1223 turunculuanne yani bizim ev sıcak fakat yatak Odası azcık daha serin yorumlarda ince yazıyordu o yüzden de almış oldum
Eminos Sngl1223 kis boyu 1,5 tig kullandim oğluma uzerini ortmedim odasi 23,5 dereceydi hep ben konyadayim ben su havalarda artik normal penye tulum giydiriyorum dedigim gibi cok sicak da bebekler icin iyi degil
Lothbrok Sngl1223 bence iade edip seneye kışın giyebileceği bedenini alsanız daha mantıklı olur, zaten tulum dönemi bitmek üzere bahar geldi