1anneee yaşını doldurduktan 10 gün sonra ayırdım 1 ay içinde alıştı artık biraz git gel oluyordu çünkü 1,5 yaşa kadar diş çıkarma devam ettiği için ama ondan sonra daha rahat oldu bazen sabaha karşı yanıma alıyordum birlikte uyanıyorduk anne yanı beşiğinde çocuk artık rahat etmiyor bir süre sora sağ sol yapmak istiyor ve yan odamda olduğu için üstünü açıp açmadığını her dakika göremeyeceğim için görüntülü telsiz aldım çok rahatım 2 yıldır