E-annesi İnsana acısını bile yaşatmıyorlar. Her insan bir değildir kimi içinde Yaşar acısını kimi dışa vurur. Herkesi kendi yaptığına göre yargılamamak lazım. Başınız sağolsun 🙏 Allah geride kalanlara sabır ve uzun ömürler versin. Şu illetin ne kadar ciddi bişi olduğunu bikez daha görsünler ve misafircilik oynamayı kessinler. Böyle postlara tepki vereceklerine, misafirim gelecek ne ikramlık yapsam ? Misafirliğe gidicem ne hediye alsam gibi açılan postlara tepki versinler