E-annesi Mors_drenge45 sorma bi babam bi erkek kardeşim kaldı ben başka şehire evliyim bi oğlum var nasıl olcak ne gitçek bilmiyorum hiç yanıma alsam onları babam esnaf Pazar’lara gidihor gelmez kardeşim de çalışıyor oda gelmez ben napcam bilmiyorum durcam durcam elbet gitçem bende evime eninde sonunda ne olcak bilmiyorum
Mors_drenge45 E-annesi evet bir şekilde hayat devam ediyor canım, çok zor ama tüm sorumluluğu ustlenemezsin. Seninde bir ailen var, ve emin ol onlarda bir şekilde duzenini oturtacaklar. Bu arada kardeşin kaç yaşında. Yani kucukmu?
Mavikelebekkkkkkk E-annesi oncelikle basiniz sagolsun allah mekanini cennet eylesin. yani yanlis anlamayin ama bugun olum haberini aldik diyosun ve foruma girip yaziyosun . Buyuk konusmayayim ama bana cok yanlis geliyo . Tabikide yazabilirsun ama olum haberini aldigin gun girip yazmak bana cocukca geliyo . Galiba ben telimin nerde oldugundan bile haberim olmaz .
E-annesi Mavikelebekkkkkkk sabah 7 de aldık haberi 3 te gömdük benim yazmamdaki amaç annelerinizin değerini bilin demek çünkü benim annem öldü artık hiç yanımda olamıcak en zor günümde yanımda oldu hep şimdi kimse olmucak buraya yazınca ne oluyor anlamadım ben ?
Tosbik1406 Mavikelebekkkkkkk ya zaten kadının cenazesi var bide senin gibiler yüzünden moralini bozucak. Bizden sanane? Senin annen ölse napardın bizene???
dygcm Mavikelebekkkkkkk sen acını o şekilde yaşıyosun diye yapmadıgı ıcın mı cocukca geldı anlamadım? Ne sacma bi yazı yazmıssınız herkes hislerini acısını sevgısını farklı yaşar farklı sekılde gosterır farklı sekılde hisseder kimsenin kimseyi yargılamak haddi degıl ayrıca karsınızda annesını kaybetmıs bi insan var bas saglıgı dıleyıp kapatın yani şuan boyle bi postun uzerıne laf kalabalıgı yapmak pek dogru gelmedı bana
CanselK Mavikelebekkkkkkk Ya sizin gibi insanları anlamak ne mümkün. Kadın acısını paylaşmış. Bide böyle yaparak onu daha da çok üzüyorsunuz. Herkes acısını sizin gibi yaşayacak diye bişey yok. Linçlemek için resmen fırsat kolluyorsunuz. Başın sağolsun de geç neyin açıklamasını yapıyorsun. Senin yaptığın neye kime göre doğru
dygcm E-annesi ne diycegımı bılemedım Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun🙁 kac yasındaydı kronik bi rahatsızlıgı varmıydı acaba, Allahın cezası virüs 😭
E-annesi dygcm 47 yasında idi herhalde bir rahatsızlığı yoktu virüs ciğerleri kaplamıştı kurtaramadık 20 gün yattı hastanede
Mavikelebekkkkkkk E-annesi bi sey oldugu yok tabikide ozgur bir platform herkes istedigini yazabilir. Sadece benim bunu soylememdeki amac sicagi sicagina buraya yazmaniz . Buraya girip vaktinizi oyle degerlendiriceginize tutun bi kuran okuyun bilmiyosaniz acin internetten turkce olarak eslik edin . Bol bol duasini okuyun . Bunu kastetdim ben . Siz uzulmuyosunuz falan demedim tabikide . Ozur dilerim tekrqrdan sizi uzduysem fakat benim dusuncem buydu .