iremm__2 oglumla cok benzettim oglumda o aylarda kilosu boyu ayniydi. Ben butun tahlillerini yaptrdim bisey cikmadi. Ama benimki 2 ay emdi. Mama kullandi hep ona ragmen almadi. Artik sadece ek gida aliyor. Suan 1 yasinda istahlida bir cocuk. Ek gidaya gecince kg alir umudum vardi ama yok olmayinca olmuyor. Suan kilosu 8 bile degil belkide. Bis ure sonra duruyorda. Tahlillerini yaptirin kg almamasi altinda bisey yoksa iciniz rahat olsun