Kilosu doğum kilosuna göre sana az geliyor ama her ay 500 ve üstü almaları gerekiyor her bebek 1 kilo alacak diye birşey yok seninki gene almış masallah anne sütündeki tek damlanın verdiği mucizeyi hiç birşey vermez bağışıklık acısındanda çok önemli o yüzden hemen zayıf bu mama veriyim deme olan sütündende olursun iyi doktorlara denk gelmişsin Allahtanki seni yönlendirmemişler mamaya.Anne sütüne güven bebeğinede aynı şekilde sağlıklı olsun zayıf olsun boşver ki doğum kilosuna göre gene normal almış canım benim üzülme kafana takma.