Suleay Rezene ve kimyon tohumu aldım aktardan. İkisinden 2 bardaklık koyup demliyorum ilk bir ay hergün yaptım. Daha sonra 2-3günde bir yapmaya devam ettim. Çok güzel süt yapıyor. Kimyon her yemeğime attım ve arada suyuma da attım. Pek fazla gazı olmadı. Etki ettiğini düşünüyorum☺️