BalarisiYusra Karamel2020 ya biz hep hemen olmasını istiyoruz nedense ya halbuki bebek kendini hazır hissetmeyince yapmıyo 😀 benim kızımın diş çıkarmadı hala sürekli çıkarmasını bekliyorum 😀 halbuki zamanı var dimi dişsiz olcak hali yok ya😂
Karamel2020 BalarisiYusra 8,5 aylıkken cıkardık bizde hersyimiz gec oldu diş emekleme yürüme gelişim geriliği değildir umarım bunlar:(
Byztnannesi Karamel2020 aynen bizde öyleyiz hiç dert etme yanında çocuk olsa daha çabuk yürür yoksa da zamani var yürümek icin