13 ayımız doldu kızım hala yürümüyor koltuktan tutarak adınlıyor ama baska hiçbir yürüme belirtisi yok ben yürütmeyw çalısıyorum ayaklarını basmak istemiyor hemen emekleme pozisyonuna geciyor doktora götürdüm 14. Ayı bekle dedi ama hiç istediği yok dedteksiz ayakta durmuyor bile