Doğduğu Gine’den beri iştahsız ne yaptım ne ettim yemiyor herseyi yerinde baya hareketli 10 aylık oldu sadece alt iki disi çıktı çok yoruldum yemeyen bebek bu kadar mi kısa süresi insanı cokturur diye kendimi hırpalıyorum ağlamak istiyorum o kadar zor ki milleti laflarını hiç demiyorum 🥺🥺🥺🥺🥺