HappyKids Merhaba canımız annelerimiz, “Bebeklerde İştahsızlık Neden Olur? İştahsız Bebekler İçin İpuçları” başlıklı blog yazımız yayında! İştahsızlık Neden Oluşur? İştahsızlık ile Nasıl Mücadele Edilebilir? İçerikler Linkte https://blog.mutlubebekleriz.com/saglik/bebeklerde-istahsizlik-neden-olur-istahsiz-bebekler-icin-ipuclari/ İştahsız bebek anneleri burada mı? Bebeğinizin iştahsızlığının nedeni nedir? Durumu nasıl yönetiyorsunuz? 💪
Sadekahvem HappyKids En doğru yapılacak aç bırakmak yemiyorsa zorlanmamalı. İlk öğünde yemezse diğerinde kesin yer.
Esmaerol HappyKids of çok kötü bu ara 9 aylık oğlum corba bile yemek istemyo elne veryorum bseyler isiriyo geri ckartyo ne zaman duzelcek blmyorum en başka çok iyiydi😔
Ebbru Sadekahvem ben de aynı fikirdeydim ama yemeyen bebeğin uykusu da olmuyor malesef 😕açlıktan uyumuyor. O yüzden bi şekilde yedirmeye çalışıyorum
Demet_k Benim kızım 8 aylık ikl ek besine başladığımızda çok iyiyidi ama bu ara zor yediriyorum diş miş de yok ne den anlamadım.🤔🤔🤔
Haticeryc Demet_k belki diş hazırlığı ya da atak haftasıdır atak haftaları da çok iştahsız olabiliyorlar
Sadekahvem E_idil_kus bir sonrakinde yiyor ben böyle çözüm buldum. Şuan tüm ogunlerini yiyor maşallah . Bir yerden sonra acıkıyor.
Eymntuba Bizde de aynı durum 1 yasında oğlum Bi anda yememeye basladı ek gıdaya basladgmzdan beri gayet güzel yiyordu Dr a götürdüm tahliller güzel cıktı niye yemeyi kesti anlamadım
Ebbru kayranin_annesi yaa bizimki de 9,5 aylık ama ne kahvaltı ne yoğurt ne çorba hiç bişey yemiyor sadece emmek istiyor anne sütü de bu aylarda doyurmadığı için uyumuyor😖 yemeyen çocuk çok zor ve yıpratıcı gerçekten 😕 biraz zorlamayla da olsa yediriyorum ama zorlamasam onu da yemeyecek o durumda yani
Tubasubasi İştahsızlık bizdede bu ara hat safhada 🤦🏻♀️ 13 aylığız ve 2 azı diş 🦷 geliyor, tek yediği şehriye çorbası 🤷🏻♀️
Sibelasfd Ahhh yarama parmak basılmış hiç bir şey yemiyor biraz mama biraz kutu süt , doktor her istediğinde verirseniz yemez aç bırakın dedi ama oda çözüm olmadı
Sadekahvem Sibelasfd kaç aylık peki bebeğiniz. Kahvaltı Öğle Ara öğün Akşam yemeği icin saat oluşturun. Ondan sonra öğün dışı yemek vermemeyi bı deneyin öğünunu ne kadar yerse yesin Ama az yesede iki öğün arası asla birşey vermeyin. Birde böyle deneyin fayda göreceksiniz
Sibelasfd Sadekahvem 🙏🙏 15 aylık ilk başlarda iyiydik sonradan bozuldu , kendi seçimlerini yapmaya başladıkça reddetmeyi öğrendi
Sadekahvem Ebbru ben doktora goturdugumde ilk uykuyu düzene koydu. Sonra beslenmeyi. Uyku düzeni olmayıncada iştahsız oluyorlar.
kayranin_annesi Ebbru benimkide 1.5yaşında ama hiç yemiyor hiç .. ağzına bi lokma verdimmi istifra ediyor.. zorla verdiğim zamanda ağğlamaktan morarıyor..🥺 sinirden ağlıyorum her gün..