Zhnce HilalAkif çok geçmiş olsun inşallah kapanmıştır Bizde de morarma yok olmadı inşallah düzelirler bebişler
alikonunannesi Ecocan hamileyken söylemişti doktor. Doğum sonrası kontrol ettirin dedi. Ağlayınca morarıyo derin derin nefes alıyo nefesini tutuyo. İnşallah hemen geçer. Birde kilo alımı yavaş