Zhnce Oğlum 6ay 22günlük Doğduktan sonra kardiyolojiye gittik üfürüm duyduğunu söyledi doktor Eko çekildi ve 3.5 mm açıklık var dediler 6 ay sonra kontrolü vardı Dün gittiğimizde 5.6 mm olmuş normal şartlarda küçülmesi gerekirken büyümüş doktor tekrardan randevu verdi kontrol için sorduğumda şuan müdahale gerektirecek bir durum yok dedi ama aklım hep bu konuda Yaşayan varmı bu durumu, bebeğinin kalbindeki deliğin küçülmesi gerekirken büyüyen, gören, duyan varmı acaba ?
alikonunannesi Zhnce bizdede var. 2 aylığız daha ve 7mm civarı imiş. Benimde hep aklımda ama doktor takılma dedi sağlığını etkilemezmiş dedim.
Jelibon Zhnce biz 22 günlüğüz 4 mm vsd var bizde üfürümle gittik. doktor Şu an bir şey yapmaya gerek yok dedi. Herhangi bir belirtisi var mı canım bebeğinin morarma emerken yorulma vs? Bir de doktor asd mi dedi vsd mi acaba?
Rzgrmrv93 Zhnce bebden nacizane tavslye sana bi doktora daha gotur benim ogluma 2 aylikken üfurum var dediler kardiyolojiye gittik ücurum vsr damar darligi var dediler birdahaki ay gittim damar darligi gecmis kalbi delik dediler kapanirmi dedim sanmam degisik biyerde dedi neyse ben istanbula siyami ersek kalp hastanesinde doçent bir doktora muayene ettirdim ve oglum turp gibiymis rspor verdi simdi kslbi delikdiyen doktora gisterecegim o raporu
Amine Zhnce eltimin olglunun kalbinde delik var 6 yasina geldi bi sorun olmadi saglicakla buyusun yavrun insallah
Zhnce Jelibon atrial septumda 5,6 secundum ASD yazıyor Morarma yorulma öyle bariz bi belirti olmadı hiç
Zhnce Rzgrmrv93 şuan elazıgdatım burda üniversite hastanesinde prof a gittik İstanbula gidicem bi kaç ay sonra Hangi doktor acaba tam olarak bide hastane hangi yakada O doktora da gitmek isterim
Rzgrmrv93 Zhnce kasıköy siyami ersek hastanesi biz taliha hanima gittik ama ordski her dokror cok iyiymis en azindan bir doktorla kalmayin gisebiliyorsaniz gidin
Tyfngzm Zhnce Benimde oğlumda kalbinde darlık var 6 ay sonra kontrol dediler bende kafaya cok takıyorum inşallah düzelirler 😔🙏
Zhnce Tyfngzm bende öyle takıntılıyım bide normale dönmüştür diye düşünüp daha da büyüdüğünü öğrenimce canım daha çok sıkıldı 😔
alikonunannesi Ecocan hamileyken söylemişti doktor. Doğum sonrası kontrol ettirin dedi. Ağlayınca morarıyo derin derin nefes alıyo nefesini tutuyo. İnşallah hemen geçer. Birde kilo alımı yavaş
babyfaceee Zhnce geçmiş olsun canım kızım 3.5 aylik ondada aciklik var 6 ay sonraya randevu verdi ya cokkk uzun be. Çok ufak biseymis ama aklimdan cikmiyo 😞
babyfaceee Zhnce saol canım benim kafa gitmişti o gün hastanede iyi deildim sonuçta vsd 0.7 yaziyo vsd noluyo
HilalAkif Zhnce 8 Ocak’ta doğdu. 9 Ocak’ta ufurum duyduk kardiyoloji bakacak denildi. bakildi 2 açıklık var. 14 Ocak kontrol denildi. Gittik biri kapanmış. 28 Ocak kontrol denildi. Gittik açık olan küçülmüş. 6 ay sonra gel denildi. Bekliyoruz bakalım. Morarma vs yok kapandığını düşünüyorum. Ama moralini bozma kapanmasa da dermansız bir dert değil. Allah şifasını versin.
Zhnce HilalAkif çok geçmiş olsun inşallah kapanmıştır Bizde de morarma yok olmadı inşallah düzelirler bebişler