Gocicim beyazkelebegim biliorum okudum anne sutu alsa bile ar mama kullaninca gecior ben ole yaptim biliorum.
nartanemm beyazkelebegim kusmaya reflüye bulantiya ev sirkesi yada normal sirke pamukla ıslatıp göbek deliğine yerleştirin ustunude yara bandıyla kapatın inşallah faydası olur kurtulursunuz kusmadan bebişte rahat eder ❤
beyazkelebegim Gocicim mama konusunda maalesef ki eşim istemiyor. Çocuk süt istemicek diye daha önce konusunu açmıştım ama nafile
Mutlupapatya beyazkelebegim böbrekler taş kum yapıyor ya belki onda da vardır ben bebekliğimde çok kusuyomuşum anndm götürmüş doktora kum döküyomuyum meğer hala da dökerim ara ara kızımda öyleydi ona da tahlil yapıldı ultrason çekildi o da kum dökmüş
ikizbabymom beyazkelebegim nasıl kusuyo.Oğlumun yeni doğan reflüsü vardı fışkırtarak kusuyodu 13 aylıkken geçti şükür.2 yaşına kadar geçiyo yenidoğan reflüsü geçmezse kalıcı oluyo
Liyosunannesi beyazkelebegim 6-7 aylıkken gözle görülür şekilde azaldı canım, benim kıZımda çok kusardı 😌
Ecemsu12 beyazkelebegim umutvar1 beyazkelebegim elfymn siz yine günde 4 5 değişiyormussunuz ben altını alırken 10 dk icinde 5 kez üst degıstırdıgımı bılıyorum artık tükendim:(